fredag 3 februari 2017

Fredagkväll och jobb

Idag är det fredag och starten på jobbhelgen. Det innebär jobbnatt fredag och lördag.
Så denna dagen tog jag en rejäl sovmorgon. Och har bara gått och slappat hela dagen.

Hämtning på fritids och dagis. Efter det tog vi en cykeltur till mataffären och införskaffade lite tacos tillbehör.

Sen hem och börja hacka.

Så fick vi finbesök av min bror, hans tjej och deras lilla tjej.

Nu sittar vi i soffan och kollar barnkanalen. Inväntar fångarna på fortet.

Jag sitter väl egentligen bara och väntar på att tiden ska gå så ja kan åka och jobba. Hatar att jobba helger.

Men men. Har ju inget annat val än att jobba. Kan ju inte direkt bara säga upp mig. Men fördelen med att jobba natt är att jag är ledig ganska mycket och att jag i alla fall med rätt planering kan vara med på kvällar och natta barn och ha myskväll på helger.
Så det får ju gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar